Jos harkitset tällä hetkellä maksetun mainonnan käyttämistä tuotteidesi tai palveluidesi mainostamiseen, toivottavasti tästä artikkelista on apua. Koska tämä pay-per-click-palvelu voi tuoda sinulle monia mahdollisuuksia ja se vain raapaisee jonkin verran pintaa. Käytännössä käytät Googlen palveluita oman brändisi mainostamiseen, ja niin kauan kuin asetat mainokset oikein, niiden pitäisi olla hakutulosten ensimmäisellä sivulla. Katsotaanpa siis joitain erittäin hyviä syitä, miksi sinun pitäisi jo käyttää tätä siistiä palvelua!
Mitattavissa
Mikään ei ole parempaa kuin kyky mitata ja vertailla erilaisia markkinointistrategioitasi, koska muuten on erittäin vaikeaa varmistaa, kumpi on tehokkaampi. PPC:llä on useita erittäin helppokäyttöisiä työkaluja, joiden avulla pääset käsiksi verkkosivustosi vierailutilastoihin, ja tämän avulla voit selvittää, mistä lähteestä kukin näistä kavereista tulee. Voit kokeilla useita erilaisia mainoskampanjoita eri avainsanoilla ja mainosteksteillä ja verrata niitä tarkasti.
Nopeampi kuin SEO
SEO on fantastinen, mutta voi kestää melko kauan ennen kuin sillä on positiivinen vaikutus verkkosivustosi sijoitukseen. PPC:n kauneus on, että saat tuotemerkkisi Googlen ensimmäiselle sivulle muutamassa minuutissa mainoksen julkaisemisen jälkeen. Eikä ole mitään syitä, miksi et voi jatkaa molempien strategioiden käyttämistä, sillä mitä enemmän julkisuutta saat, sitä parempi se on brändillesi.
mukaansatempaava
Yksi syy siihen, miksi Google AdWords toimii niin hyvin, on se, että voit tehdä kiinnostavan mainoksen hetkessä. Äskettäin lisättyjen mainoslaajennusten ja visuaalisen tekstin ansiosta ei ole vaikeaa luoda ja mainoksia, jotka todella kiinnittävät yleisösi huomion tehokkaasti. Katso kilpailua ennen kuin aloitat uuden kampanjasi ja katso, puuttuuko niistä jonkin verran mielikuvitusta, ja voit vain astua lautaselle ovelalla taktiikalla.
Kustannustehokas
Hei, kukaan ei halua heittää hyvää rahaa huonon perään, ja kun kyse on Google-mainonnasta, voit olla varma, että sitä ei koskaan tapahdu. Koska maksat kirjaimellisesti vain, kun joku päättää napsauttaa mainostasi. Voit myös määrittää kampanjasi varmistaaksesi, että kohdistat vain ihmisiin, jotka ovat kiinnostuneita palveluistasi tai tuotteistasi. Voit asettaa päiväbudjettisi niin pieneksi kuin haluat ja jopa rajoittaa napsautusten enimmäismäärää. Tämä kaikki lisää tervettä järkeä, eikä sinun tarvitse koskaan huolehtia tuhannen kuluttamisesta rajoitetulla budjetilla.
Jos alat katsoa Google AdWords -kulujasi hyvän julkisuuteen sijoittamisena, se alkaa saada kaiken tuntumaan kannattavalta. Jos mainostat todellista kivi-edmonton-tyylistä yritystä, voit helposti käyttää Google AdWordsia apunasi. Pidä vain nämä vinkit mielessäsi, niin näet pian enemmän tuloksia kuin uskoit mahdolliseksi!